Mis on muutunud peaaegu 4 aastaga?

Uskumatu, kuid 2 kuu pärast saab 4 aastat sellest, kui alustasin neuroplastilise treeninguga. Ma ei tea, see oli nagu alles eile, kui ma olin elevust ja ootust täis, istusin lennukisse ja asusin Toronto poole teele. Mis siis on vahepeal muutunud? Mul on oluliselt parem, kuid see vb, et ei paista väga silma. Praegu on muidugi talv ka ja siis ongi raskem, see on loomulik ja praegu on koroonaaeg, ka see mõjutab mind veits. Üldiselt harjutusi tehes, mida ma teen endiselt igapäevaselt, läheb kael päris sirgeks ning hingates rahuneb viivuks kogu mu keha maha, kuid endiselt on tihti raske end selgelt väljendada, sest mu keel või näolihased tõmbavad ootamatult spasmi, ma ei oska veel seda kontrollida. Ma sain aru, et mul on tekkinud seetõttu ka hirm üleüldse suhelda, mis omakorda põhjustab sisepinget, sest ma mõtlen juba eeldusega, et vastuvõtja ei saa ju nagunii aru. Ja inimesed reageerivad nii erinevalt, mitte kõik ei ole alati just meeldivad. Viimasel ajal tegelen aktiivselt ja teadlikult selle hirmu ning kõikide teiste hirmudega ka, mis minus ärganud on (see pidi olema normaalne ning eesajukoore “sulamise” protsessi üks osa). Kui see mind järsku tabas, siis see oli omajagu hirmutav, kuid tänaseks olen ma juba palju paremas kohas, kui eelmise aasta oktoobris, mil kõik mu sees plahvatas.

Kui ma vaatan, mida kõike ma 3 aastat tagasi tegin:

Minu nädalaplaan näeb praegu välja nii (iga kord ei õnnestu plaani täita, kuid eesmärgid on head ja kõige olulisem järjepidevus):

3x nädalas jõusaal (jõud + kardio)

2x nädalas füsioteraapia (enamasti siiski 1x, kuid püüdlen 2x poole)

1x nädalas hulpimas + saun

1 päev puhkan 😀

iga päev 15 min kõhuhingamist+ 15-20 min dr Fariase harjutused + 20-30 min üldfüüsilised harjutused

iga päev kõndida vähemalt 30 min  (iga kord ei õnnestu)

Siis täna ma küll enam selliselt ei rööprähkle 🙂 Ma tantsin 2x nädalas, 2-3x nädalas teen kodus 10-15 min puusa ja TRX harjutusi, hingama ma peaksin küll rohkem! Fariase harjutusi teen 5-10 min, duši all käin iga päev- see on mõnus lõõgastus lihastele, kõnnin umbes 1-2 tundi päevas (selleks motiveerib mind mu taksik;)). Igapäevaselt tegelen ka oma mõtete ja tunnetega, püüan süüa tervislikult, võtta vabalt, luban asjadel olla ja teen seda, mis teeb mind õnnelikuks.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s